My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

July 29, 2011

MY SON´S KITCHEN * KUCHYŇKA MÉHO SYNA



this kitchen is made of a vegetable paper box with the participation of other boxes for shelves, oven and so on. the origin of the sink is in bowl = inheritance from our former dog Ťapina. it have been laying orphaned in the cellar for years. (not Ťapina but the bowl. Ťapina is lieing in her small grave, or maybe running across the heavenly meadows?) 
it looks easy and even that was not too complicated, but it was time-consuming. I started with the work last year before Christmas. I was not able to finish it and now I had finished the kitchen for my son's birthday. yes, it is for my son. he loves cooking! at his first visit to kindergarten he even ignored all cars and immediately went to the iron and a kitchen. I like it very much and just support these his hobbies! I only hope it will last  to the future, he will develop more cooking and ironing skills and will add also vacuuming.
boxes are covered with textiles, oven has a Velcro closure. in a suitcase there is hidden felt dough, cookies, and roller, to last year gift. uh, it gave me a hard time but my son's excited roar and everyday "cooking" is making me so happy!






tahle kuchyňka je vyrobená z krabice od mandarinek s účastí dalších krabic. na poličky, troubu a tak. dřez vznikl z misky po Ťapině, která už pár let ležela osiřelá ve sklepě. (ne Ťapina, ale ta miska. Ťapina leží v hrobečku, nebo se spíš někde prohání po nebeských loukách?) vypadá to jednoduše a ani to moc složité nebylo, ale časově to bylo náročnější. s prací jsem začala loni před Vánoci. nestihla jsem, no tak základ vydržel a teď jsem ji dodělala synovi k narozeninám. ano, synovi. on totiž moc rád vaří! při první návštěvě školky dokonce minul auta a hned zamířil k žehličce a kuchyňce. já tyto jeho záliby vidím velmi ráda a jen je podporuji! doufám, že mu vydrží a časem přibere ještě luxování. krabice jsou polepené textilem, trouba má zavírání na suchý zip. v kufříku je schované filcové těsto,cukroví, váleček a vál, dárek k loňskému svátku. uf, dalo mi to zabrat, ale za ten jeho nadšený řev a každodenní "vaření" to stálo!!!


6 comments:

  1. Přeji krásný den,já úžasem ani nedýchám.To je krása....úplně všechno.Nádhera.AŤ se dál daří.Žaneta

    ReplyDelete
  2. Žaneto, moc Vám děkuju! ať se Vám taky daří, mějte se hezky.

    ReplyDelete
  3. Ta je náádhernáá, nemám slov.

    ReplyDelete
  4. Skvělá kuchyňka! Ten špunt ve dřezu mě úplně dojal. :-)

    ReplyDelete
  5. Já už jí viděla v galerii, ale prostě ti jí musím pochválit ještě jednou :-)

    ReplyDelete
  6. Kuchyňka je parádní, doufám, že synka vaření doposud nepřešlo:-) I u nás dostal synek svůj vlastní sporáček a často mě kluci přemlouvají, ať jim ušiju další filcové jídlo... pokud jim tato záliba vydrží i do dospělosti, myslím, že bude dost lidí, kteří to ocení (včetně mě).

    ReplyDelete