My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 10, 2012

diary organizer * organizér na diář




* few things you need to have wherever you go: diary, pen, notebook ... and a few secret trifles in pockets
* a nice memory of my daughter when she was in kindergarten in corduroy dress with crocheted flowers on the pockets



* to, co potřebujete mít s sebou: diář, pero, notýsek...a pár tajností v kapsičkách
* stále je se mnou pěkná vzpomínka na mou dcerku, když chodila ještě do školky v manšestrových šatičkách s háčkovanými kytičkami na kapsičkách



 * a ještě jednou. tentokrát pro kamarádku


* and another one. for my friend.





*design Bellet pro časopis Marina
* design: Bellet for Marina magazine



* a ještě jedna: obal na mou oblíbenou knihu, která se nikdy neočte.
* design: já ;-)
* cover of my favourite book.
*design: me ;-)

20 comments:

  1. ;-) kočulko .. by mne zajímalo, která ta kniha je ta oblíbená

    ReplyDelete
  2. krásný Hani, a má supr kapsičky!!

    ReplyDelete
  3. Krásný a vychytaný. A ta pointa se vzpomínkou na šatičky je dokonalá.
    PS: taky mám jednu celoživotní knihu :o)

    ReplyDelete
  4. ahoj holky, ty kapsičky jsem musela udělat, původně tam v návodu sice nejsou, ale vypadávaly věci z kapsiček, což bylo nežádoucí.
    ty šatičky si léta schovávám a teď je mám pořád s sebou, to je hezký pocit.
    a ta kniha, Leni, určitě leží stejná na spoustě nočních stolků... :-)

    ReplyDelete
  5. Já snad vytáhnu mašinu... To je fakt blaho pro nás, kteří celý svůj svět nosí běžně s sebou:o) Kdysi jsem se to pokusila eliminovat a pořídila si takový útloučký diářek, no dopadl, chudák, bídně. Tohle je přesně má velikost. A bonusovka v podobě dceřiny zástěrky, jé... se máš ♥

    ReplyDelete
  6. Jani, útloučký diářek jsem přenechala kamarádce, mně vyhovuje takový ten "knižní". a k těm, "kteří celý svůj svět nosí běžně s sebou", se mohu směle hlásit taky. kabelka velikosti a váhy telete je mi důkazem.

    jo a píšu blbosti, samozřejmě v původním návodu byly ty kapsičky, ale nebyly tam klopy. ty jsem doplnila, abych nic netrousila.

    ReplyDelete
  7. Haňulko, krásné recy čmaněníčko. Moc pěkná manžestráková látka. Takovou bych taky brala;o)).

    ReplyDelete
  8. Čavles, krásne obaly! Písala som Ti na mail náušnicový kontakt, pa.

    ReplyDelete
  9. jé, Lilo, moc moc děkuji! udělala jsi mi radost!

    ReplyDelete
  10. Ahoj Hani,
    taky občas s tím blogem bojuju. Možná to nejde přidat, protože je tam omezený počet blogů, na které lze odkazovat. To je tak jediné, co mě napadlo.
    To moje tvoření teď nějak vázne. Nápadů spousta, jen ten čas si nějak ukočírovat. No koupila jsem si svůj první šicí stroj, tak snad se to někam posune.:)
    Měj se krásně a brzy zase přijdu nakouknout.
    Lenka

    ReplyDelete
  11. Míšo, však jsem si ty šatičky tady syslila několik let... ty bych nevyhodila. jen jsem vynechala to místo na zadečku, které bylo trochu prodřené...asi od klouzačky :-)

    Leni, to je, viď. zrovna Tebe bych chtěla mít trochu "pod dohledem", co zase tvoříš, a ono to jako na potvoru nejde.
    už se těším, co vytvoříš na tom novém šicím stroji!

    ReplyDelete
  12. Moc zdravím v novém roce.
    Tak jsem se tu příjemně (v "christmas" článcích povánočně zasnila) a k poslednímu článku musím dodat, že obal na diář je překrásný. Takhle si představuju, že můj drahý společník, do kterého si zapisuju snad úplně všechno, bude v bezpečí a ještě k tomu velký parádník! Nádhera.
    Tleskám ;).
    Vivi

    ReplyDelete
  13. Mila ma, kukni ke me na blog, mas tam prekvapko...Papa a krasny vecir, mojam...♥♥♥
    P.S. Nádherna tvorba, jsi opravdu veliká šikulka....

    ReplyDelete
  14. Super vecičky. Hneď pri prvej fotke som si povedala: zlatý dobrý menžester.

    ReplyDelete
  15. Hanulko ... máš u mne překvápko na blogu ju ... mám Tě ráda ju

    ReplyDelete
  16. Zdravím spřízněnou dušičku přes vlnu a přicházím předat virtuální srdíčko pro oblíbené blogy. K vyzvednutí je na mém blogu. Hezký večer. Jitka

    ReplyDelete
  17. S tykáním ráda souhlasím. Krásný zbytek dne. J

    ReplyDelete
  18. Přeji hezký večer,mrkni ke mně na kopec na blog ...máš tam překvapení:-)pa Žaneta

    ReplyDelete
  19. holky milé, moc Vám děkuji, jsem opravdu zaskočená, kolik si Vás na mě vzpomnělo!
    a jdu hned to ocenění poslat dál, snad se s tím poperu. protože jsem technicky ne příliš nadaná...

    ReplyDelete
  20. Haninko ♥..krásné kapsičky jsi našila,taky budu muset ušít nějakou renovaci:-))

    ReplyDelete