My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

November 13, 2012

hambáč * burger

















nejsme příznivci klasického fast foodu. občas upečeme domácí housky (propašuju do nich vždycky nějakou celozrnnou mouku), umeleme maso a uděláme domácí karbanátek, u nějž víme, z čeho je a z čeho naopak (doufejme) není. to se teda neděje zas tak často, ale pro ten pocit to čas od času stačí. 
 i nějaký ten mekáč už (asi jednou) proběhl a u dětí měly prchavý úspěch spíš ty blbůstky, co k jídlu dostaly, než jídlo samo. z něj odvázané nebyly, což mě jen těší a ani se jim nedivím. hranolky jsou pro ně dodnes naprosto neatraktivní pokrm.
filcový hambáč však sklidil nadšení u obou dětí. i když majitelkou má být jen L., ta ho dostala k svátku. už se ptala, jestli si ho může vzít do školy. myslím, že si ho narve do krabičky na svačinu a o přestávce bude machrovat, což je pro mě vysoký stupeň vyznamenání.
hambáč je ušitý z filcu, samozřejmě na stroji (pouze ta houska je šitá v ruce), vycpaný polyesterovým rounem, pošitý korálky. kdybyste nevěděli, tak to s těmi růžovými proužky je slanina. hamburger s volským okem jsem sice ještě neviděla, ale je to takové vděčné na ušití a v Americe určitě mají vše...
ukládá se to všechno do sáčku na stáhnutí šňůrkou s vyšitým nápisem. třeba bude těch pytlíků víc, tak aby se to nepletlo. ne že bych se do toho hnala, spíš jen tak pomaloučku začínám přemýšlet, jak bych udělala chleba nebo toust... tousty děti milujou, protože je mají zřídka. a to je dobře. proč totiž tahle věc nechutná ani myším? asi dobře vědí, proč.

8 comments:

  1. No páni... i ementál tam máš, vajíčko, a to rajče je prostě nej:-)))
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Krásne si to ušila!
    A neboj, hamburger s volským okom (a slaninou) existuje - je bežný v raňajkovom menu. ;-)

    Želám radostný deň
    Leti.

    ReplyDelete
  3. Hani, máš to skvělé. A to rajče je tedy super!!! A vůbec máš všechno to jídlo nádherný. Já se pořád na něj chystám a pořád nic. Ale zrovna nedávno jsem si koupila knížku s taškama a mimo jiné jsou tam i ty tousty. Asi znamení, abych už se do toho pustila :-)))

    ReplyDelete
  4. nádhera, jsi úžasně šikovná, hned bych si pohrála :-)

    ReplyDelete
  5. díky kometám za komenty.
    ano, já si to myslela, v US je možné úplně vše!
    Katko, z toho si nic nedělej, já se taky chystám na všechno děsně dlouho. naštěstí děti jsou zatím stále hravé. snad ten toust stihnu, než bude mladšímu patnáct :)

    ReplyDelete
  6. Tady to opět zavání jídlem;-D. Haňulko, mňamkózně jsi to uklohnila! No krásně si hraješ a huž se těším na ten toust:o). Páčko a bosk Míša

    ReplyDelete
  7. Míšo, děkuji! zase po čase jsem zavítala k tobě a zírala jsem, co všechno krásného jsi vytvořila. máš zlaté ruce.
    Amelie, děkuji za návštěvy a milá slova. měj se dobře.

    ReplyDelete