My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 14, 2013

vřetánko * spindle






* konečně jsem trochu okusila vřetánko. složila jsem to na horní kladku. jen protože na youtube jsem viděla návodná videa zrovna s horní kladkou. třeba někdy vyzkouším i tu dolní.
* jsem mile překvapená. nepravidelná příze se mi líbí a na kolovratu ji už neumím. 100% ovčí vlna.
* klubíčko jsem namotala rovnou na vřetánko.
* nechápu, jak se tam dávají ta závaží, k čemu a tak. je to můj začátek se vřetánkem. časem snad naberu ještě víc zkušeností.

11 comments:

  1. Nemam vubec poneti o cem tu povidas, ale zase se prijdu podivat :-)))

    ReplyDelete
  2. Radko, já taky moc nemám ponětí, zatím :). to je první pokus. ale já taky nemám moc šajna o tom, co a jak děláš ty, to vůbec nechápu, jak našíváš ty své aplikace. zase se přijdu podívat a obdivovat.

    Letitia, děkuji za oznámení, jdu se na to mrknout.

    Jituško, od tebe mě pochvala zvlášť těší. vím, že děláš mnohem složitější věci. díky, že ses přišla podívat. já se u tebe ráda inspiruju.

    ReplyDelete
  3. Klubicko vypada nadherne! Vretanko mam take moc rada, protoze se da lehce hodit do tasky a mit ho vzdy po ruce :) Moc zdravim,Monika.

    ReplyDelete
  4. Vřetánko mám taky, ale ještě jsem nezkusila. Kdoví jestli to budu umět... Ale moc to láká :).
    Hezký víkend! M

    ReplyDelete
  5. Moniko, dívala jsem se k vám a máte krásné zajímavé věci. musím to častěji omrknout!

    Marianko, dala jsem k tobě odkaz, podle kterého jsem se učila na vřetánku. snad pomůže.

    pěkné dny, dívky :)

    ReplyDelete
  6. jo ještě se musím zasmát :D, Marianko, "kdoví, jestli to budu umět?" ha ha, no tak to jsi mě pobavila. snad jsem tě nenaštvala tím návodem, protože už to umíš :)

    ReplyDelete
  7. Ty jsi toho napředla od té doby, co jsem tu nebyla, pilňuško :-) Mám vřetánko ráda, mám nad ním větší kontrolu než nad kolovrátkem a ráda se k němu vracím i z relaxačních důvodů. Vlna a alpaca - krásně se doplňují a bude to hřááát!

    ReplyDelete
  8. Vlaďko, cítím to stejně, kolovrat může být i docela úmorná práce, když to trvá dlouho, ale vřetánko je relaxace! smísit vlnu s alpacou jsi mi poradila ty a byla to rada nad zlato. díky!

    ReplyDelete
  9. Krásné vřetánko. S takovými věcmi neumím.

    ReplyDelete