My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

March 1, 2013

staré látky * old fabric










* látky ze zásob. tu první mám od kamarádky Marušky. ušila jsem z ní potah na žehlicí prkno.
* Maruška je moc fajn. mám ji ráda. můžeme se lišit v různých směrech, můžeme mít různé zájmy a životy, ale někdy se potkáme a víme, že se máme rádi. a to je ono.

* ta druhá je koupená v second handu. líbí se mi její dekor. tak jsem ji zarámovala místo obrazu a dala na lednici.
* nesehnala jsem trhací kalendář. svět se kolem řítí, já uprostřed té barevné čáry kolem se šinu svým pomalým tempem. když jsem se probrala, už trhací prostě neměli, měli jiný... tak s pomocí folie, krabice od sojového mléka a šicího stroje vznikl na něj futrál :)

4 comments:

  1. Jé to jsou bezva nápady a s diářem sis bezvadně poradila!
    Prkno jsem asi před měsícem taky převlíkala, neb starý povlak vypověděl službu a odešel do lovišť:)Sekáčová látka je úchvatná...se máš:)

    ReplyDelete
  2. Šikulka Hani! Kalendář je supr, taky už bych si měla nějaký letošní pořídit:-))
    Ajka

    ReplyDelete
  3. Majdi, já zas zírám na tvé látky, ze kterých šiješ. moc pěkné používáš.

    Ajko, to jsem ráda, že nejsem sama, kdo tyhle věci někdy nestíhá. ujišťuješ mě, že je to normální. dík!

    ReplyDelete
  4. Čmankózní nápady!!!! Ta látka v rámu je hodně dobrá:o)! Ta by se líbila aj mě;-D

    ReplyDelete