My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 24, 2015

termofor * hot water bottle



































* když má být teplo... malé čtverečky mě stále baví. recyklace pro mě musí mít nějakou přidanou hodnotu, smysl, účel, krásu. neošoupaná, neopraná, pěkná a čistá.
* pořád vzpomínám na narozeniny. každý další rok... úspěch. vděk nedozírný. a lidi na mě byli tak hodní. ještě z toho žiju. a děkuju.
* země už voní a sněženky kvetou...jak slastné.
miluju...(J. by řekla myluju.)

5 comments:

  1. Ten je úžasný a musel teda dát i dost práce, ale výsledek nemá chybu!

    ReplyDelete
  2. Ten je úžasný a musel teda dát i dost práce, ale výsledek nemá chybu!

    ReplyDelete
  3. no jo, chvilku to trvalo...ale jak jsem začala s těmi čtverečky, nějak nemůžu přestat. hlavně pořád ještě mám čtverečky, takže je to potřeba spotřebovat...:)
    děkuju, Jani.

    ReplyDelete
  4. To já už termofor nepoužívám a místo toho jsem přešla na nahřívací polštářek, který má podobné účinky a příjde mi i o něco pohodlnější když si jej dám na tělo.

    ReplyDelete