My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

November 2, 2015

bunda * my jacket































* tak tenká bunda, ale funguje. neprofoukne, hřeje, nepromokne. tady u nás se hodí, i když je ráno kolem nuly. konečně došlo i na mě, jupí! letos jsem šila dvě bundy - dárky, pak tuto pro sebe a ještě asi jedna zimní pro Opi mě čeká. uvidíme, zda stihnu letos...však to nejsou závody. je to příjemný pocit, že můžu zajistit něco tak užitečného, jako je bunda :)
* když barvy ladí, když oblečení perfektně sedí na tělo. minimalisticky, nikde žádný viditelný zipy a zapínání na straně... je to požitek. bylo hodně stehování, hodně zkoušení. na podšívku jsem použila opět materiál z natahovacího prostěradla. radost je o to větší, že střih jsem si sama vytáhla ze staré bundy a přizpůsobila. ta stará vypadala ještě o dost jinak.
* a barevně ladící kimchi... tolik stroužků česneku, snad celá hlavička. chilli papričky nakrájené na kousky. strouhaný zázvor, pórek. chtěla jsem, aby bylo silnější než to první. týden na okně....a výsledek? MÁLO VOSTRÝ! (příště přitvrdíme ještě víc.)
* zatímco vánoční masáž se už rozjíždí a neklid se snaží zaujmout své pozice, klid lze najít. vana plná teplé vody, sůl, soda a směs éterických olejů. oblíbená knížka a miska ovoce s kešu a domácí čokoládou sladkou po medu. a hudba, hudba, hudba. všechno to zapadne na správná místa.
pěkný dny přeju. a když nejsou pěkný jen tak samy od sebe, tak ať to jde nějak zařídit...

No comments:

Post a Comment