My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

November 6, 2015

medvědičky * bear girls


















































* recyklace z mých starých vlněných kalhot, tričku po miminku, taktéž kalhotky a klobouček po malé holčičce. Maria z Rumunska, malá a hubená, nohy jak tyčky pod širokou sukní. zářící oči, hnědá pleť a černé mikádo, věčně rozesmátá... to není možný, teď už bude skoro dospělá.
* vlněná látka mi k ní seděla. tvíd...ona totiž Zářivá miluje Anglii, angličtinu, anglickou literaturu, převážně detektivky.
látka stačila tak akorát, a tak jsem si vystřihla rovnou dvě medvědí holky.  přízi, kterou jsem barvila a předla, představím někdy příště.


postřeh ze školy:
a proč uklízečky musejí být vždycky důležitý, maminko?

14 comments:

  1. Krásné medvědí holky! Koukají těma očkama jen promluvit.
    PS Uklízečky JSOU důležité. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, jo, JSOU!
      dík za pochvalu holek, taky mám ráda ty jejich pohledy :)

      Delete
  2. boží jsou...a Swayambu též:) pozdrav z Brna

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé, to je hezké... jen mi vrtá hlavou, od koho pozdrav? zkusmo blog je vtipnej, tam jsem nic neodhalila :). kdo zná v Brně Swayambu? takže zkusmo... Terezka? pozdravujem do Brna!
      (CD Swayambu vytváří významnou součást dárkového balíčku...že ano.:)

      Delete
  3. To sú ale rozkošné slečinky ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katarínka, ďakujem.
      já myslím, že se ti líbí, protože mají na sobě něco růžového :)
      musím se zase podívat, jaké krásy máš u sebe nové ušité...

      Delete
  4. No vida... a na první dobrou...trefa do černého (srdce Brna:)...zkusmo blog by to chtělo rozpracovat (až někdy, ovšem se vzory na této úrovni se člověk těžce rozhoupává:)
    tak ještě jedno pozdravení při neděli...
    ps: ale to není to nejnovější album (nebo už je venku)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terezko! rozpracovat ano, už se těším! a jaký vzory? na to nehraj, vzory nepotřebuješ, Ty jsi jedinečná.
      jo a dneska jsme o tom zrovna mluvili, že na blozích je to tak neskutečný, to není ten život úplně, jen část, co kdo chce ukázat. vlevo binec, vpravo binec, uprostřed to urovnám a vyfotím. abych měla něco srovnanýho, a dokumentaci. jsou i různý boje a bolesti...a to sem taky nepronikne, nechci.
      hele a trefa do černýho zas nebyla tak těžká, když těch, kdo Sw. zná, není asi zas tolik :)
      to nejnovější CD teď dostává obal, nebo už dostalo...a bude opravdu krásný. obal i náplň. podle mě teda. obal a booklet plný obrazů. a ještě k tomu to má uměleckou koncepci, obrazy složený z fotografií lidí, o kterých jsou ty písničky. dělá to Janek Jiříček, moc šikovnej, a dělá to moc dobře.

      Delete
  5. krásní medvídci ,,,jsi šikovná ****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Táni :-) *** ♥ měj se prima...Jakoubek už musí být veliký a určitě toho moc už umí :)

      Delete
  6. Replies
    1. Magdi, díky. když vím, co za krásy vytváříš ty, cením si tvého komentáře. se bojím jít zas na tvůj blog, páč tam vždycky vytvrdnu dlouho a práce mi tu stojí :D...ale chystám se, chystám, a pak si to užiju!

      Delete
  7. Jsou krásné! mohla bych poprosit o střih, jestlis teda nestříhala a nešila rovnou od oka. Opravdu pastva pro oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, střih je z knihy a hlava vypadala jako krtek, takže tu jsem ušila a vzápětí zrušila a udělala si vlastní. až to najdu, tak ti to naskenuju a pošlu...ale dej mi čas, teď mám spoustu jiných věcí, co je třeba, znáš to :)
      měj se prima a pozdravuj bříško....máš můj obdiv, tři, týjo! krása!

      Delete