My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 8, 2016

lišky * foxes
















































































































* lišky jsem ušila celkem čtyři. pro velké i malé kluky. recyklovala jsem svou sukni, své kalhoty a Oovu košili. prima. pro malé hipstery a nebezpečně správné muže (výšivka dangerously right man) jako dělané. O na lišce leží každý den, asi mě chce potěšit. ale možná ani nechce, protože když něco dostane a cosi mu na tom nesedí, ignoruje tu věc naprosto, ne snad ani úmyslně, prostě na to zapomene.
* liška potěšila jednoho hipstera a na druhého ještě čeká. pak ji dostal brácha k narozkám a O k výročí...byli rádi. mezitím ale Opi, pozorujíc liščí smečku, která se prohnala obývákem, nejprve vhodně vychválila design s tím, že je to cool, načež mi nadiktovala, jakou že lišku si přeje pro sebe. barvy a jen takový detail, že to jako bude zároveň i kapsička taková zapínací, tedy "ještě víc cool, mami". takže o "chlup" složitější šití...neva. už mi to šrotuje, jak tu lišku spíchnu.

* obrázek liškového polštářku jsem viděla na internetu. udělala jsem si střih podle té fotky. jenže u fotky nebyl napsán autor, kdo to ušil, vymyslel. viděla jsem v poslední době takové polštáře na více místech, možná i od různých autorů. tak aspoň tady děkuji anonymnímu autorovi - autorce. díky moc za nápad, lišky potěšily.

* a jak nemám ráda reklamy, ani neukazuju věci, co si kupuju, žádný značky nepropaguju, snad aby pozornost neubíhala moc za tou komerční hmotou... tak teď chci. protože mi udělali radost lidi. a to není samozřejmost a o dobrých věcech je třeba mluvit i psát. a pochválit.
nejprve pan Dědík z firmy Nej odšťavňovač. máme od něj jeden ten stroj a na konci 3 leté záruky se něco zlomilo. zapomněla jsem, že je záruka 3 roky, a když jsem mu psala, bylo už měsíc po záruce.
poslal nový díl v hodnotě cca 500 Kč bez poštovného a ač nemusel, vyřídil to jako reklamaci, takže jsme nic neplatili. tudíž velké díky.

potom jsem nakupovala látky na kalhoty pro Oa. firma e-zet. hromadu látek a taky tam měli jediný s malýma kytičkama ve slevě, a ty jsem vykoupila. mimochodem, no. ale hlavně na ty kalhoty to bylo, že ano. tyhle látky nebyly úplně nejlevnější, ba i byly dražší, džínovina a len... tak jsem škudlila a po decimetrech odměřovala, aby to zas tak moc nestálo. když látky přišly, spadla mi brada. pro pořádek si je přeměřuju...no a nevěřila jsem vlastním očím. bylo toho víc. a to o dost. když mi někdo střihne o pět centimetrů víc, je to milý. když deset, je to už pěkný. ale tohle, decimetry, půlmetry, celkem to bylo několik metrů navíc... nemám slov! musela jsem si sednout. pak jsem měla celej den dobrou náladu. a ještě i další den. a ještě i teď, když si na to vzpomenu. :-)
napsala jsem jim poděkování a nic. ale jsem tak ráda.
nebudu se rosit při stříhání kalhot. bude dost na kapsy i na pásek. ale nejvíc, nejvíc navíc bylo těch kytiček. malý kytičky, malý jak mám ráda, kytičky pro mě. kytice a záplavy květin... tohle je moje doba, protože konečně jsou v módě květinkový vzory, jak je miluju od dětství, konečně si můžu vybrat, je to nádhera. myslím, že budou šaty, bude sukně, bude asi i letní pyžamo...juchuchů!!!
Opi má ráda...prej cukrouši


No comments:

Post a Comment