My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 4, 2016

mýdla stále v procesu * soaps still in process
































* baví mě práce. skočit na trampolínu a běžet. vařit a péct a vymýšlet jídla. třeba koprovku z květáku, výborná je. jídla ale nefotím, bylo by toho už moc... jet s dětma vzduchem plným zeleného listí. tancovat. míchat mýdla, šít. uklízet, dělat pořádek. kreslit obaly na mýdla, pěkné a úhledné, s květy a rostlinami, jak je miluju. kreslím perem, skládám písmenko za písmenkem, vybarvuju pastelkami. ale nejde mi to vyfotit, ve skutečnosti je to opravdu hezčí ;-)
* pak sázím zeleninu a vytrhávám pýr, vyvazuju rajčata a fandím okurkám. mulčuju a bojuju se slimejšema. večer jdou spát a já mám noční šichtu u stroje, v kuchyni. aby bylo něco dobrýho do bříška a na sebe. přes noc se pomalí kostra, anebo pečou fazole, krásně se rozleží a propojí chutě a vůně.
* talíře zeleniny a talíře ovoce, dary od Přírody, radost to jíst
* děkuju každej den, že to jde. je to sen. neděje se nic moc zvláštního, ale všecko je zvláštní, vzácný, kouzelný, každý den života, jen pro ten život. usmívám se. že chodím. skáču. tancuju. běžím. nosím tašky. nejsem unavená. v posteli už nebydlím, jen spím. málo čtu, jsem plná příběhů, nepotřebuju teď další. baví mě žít, baví mě pohyb, že kosti a svaly fungujou, baví mě cvičit a protahovat se, už to nebolí, baví mě, když moje ruce opouští něco dobrýho a užitečnýho. ta radost je opojná. jsem živá. tady u tý písničky vzpomínám na film, na bazén, na modrou.

2 comments: