My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

December 22, 2016

raw dorty * raw cakes

























































* trénovala jsem na Vánoce. nebudeme mít asi ty stejné dorty, pokaždé dělám trochu jiný. ale podobné. tyhle dorty jsou prostě...dobré je slabé slovo. žádný cukr, ale tak útěšně sladké. žádná vycpávka, jen opravdické suroviny. stačí malý kousek, ale tak moc potěší a zasytí.
* ptáčci a spol. z bílé čokolády s vanilkou moc nechtěli z formy, některé tvary se polámaly. ještě to vychytám příště, přišla jsem na trik s mrazákem. první dort je jablíčkový, druhý banánový. a musím říct, že snad ten jablkový byl i lepší. krusta z datlí a kokosu. datlový krém nás okouzlil, přitom je tak jednoduchý, pouze mixované sušené datle, trošíček vody a kokosový panenský tuk. mňam.
* užívejte si sladce poslední dny adventu. ať všechno stihnete. ať všechno nemusí být. ať to, co musí být a bude, je klid a mír v duši, doma, v rodině, všude.

*
BUDE
klid
VŠUDE
*

5 comments:

  1. Dort úúúúžasnej! Chtěla jsem letos zkusit aspoň pár druhů raw cukroví, ale mám jen nakoupené ingredience a nestíhám :o) Jaký mixer používáš, smím-li se zeptat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :) byly opravdu dobré. na krustu i krém je potřeba výkonný silný mixér, obyčejný to nezvládne. my jsme si koupili k Vánocům G21. je to replika Vitamixu, ale za podstatně nižší cenu. funguje skvěle. a protože jsem potřebovala dělat cukroví a dorty, tak jsme si ho vybalili už před Vánoci.

      Delete
    2. Děkuju, na ten jsem se taky dívala, ale rozhoupat se, že ;)

      Delete