My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 18, 2017

bez igelitu * no plastic bags















































































































































































































* velkou tašku jsem šila z omyvatelné látky, je hodně vyložená vatelínem, k tomu ještě další pevnější výztuha, takže očekávám, že bude trochu "termo". když nakupuju mražené věci a tak.
* z organzy jsem šila sáčky na zeleninu a ovoce...jsou super. ty dvojité sice na váze dají ještě pár gramů navíc (abych je v rychlosti rozpoznala, všila jsem do nich kousek stužky), ale když kupuju často několik kilo mrkve, červené řepy...hodí se. jediná nevýhoda je, že lepící štítky z váhy pak musím hlídat v košíku, zas tak dobře nedrží, ale jde to.
* síťovky z bio bavlny jsem si dopřála...s tou taškou a látkovými sáčky a síťovkami je to nakupování hned hezčí!

* látka s jablíčky a třešinkami je taky omyvatelná, hromádka pytlíků se hodí do školy i na výlety, kamkoli si bereme jídlo, pytlíky jdou s námi. 

* několikrát za týden vezu před školu v termojídlonosiči teplý oběd před odpoledkou. anebo před kroužkem. nejprve jsem sháněla jídlonosiče, nějaké termo, aby jídlo vydrželo teplé. v jednom patře polívka, v druhém druhé jídlo. pak ještě ladící krabičky na salát. vařit denně na čas a ještě to někam vozit, taky na čas, je někdy fakt otrava. ještě když ty krabičky někde kloktají v tašce a já kontroluju, jestli někde nekape polívka... chtěla jsem si to zpříjemnit a nějak šikovně ty jídlonosiče zabalit. Opi má tašku s růžovým štítkem, Sokol zatím s červeným... ale bude to spíš holčičí taška, třeba pro mě časem. už jsem totiž koupila i látky v mužnějších barvách, taky vodoodpudivé...a chystám se oběma klukům ušít další obaly na jídlo a na krabičky v tyrkysu a modré...
* tohle šití mě těší. omyvatelné látky, funkční obaly, které prakticky slouží, ale i dobře vypadají. příjemnější nakupování s hezkou taškou a bez igelitu, i nudné jídlonosiče v padnoucí taštičce s jablíčky... tyhle věci já si opravdu umím užít.



No comments:

Post a Comment