My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 11, 2017

světlá růž * light pink








































































































* pár zbytků z továrny jsem objevila v obzvlášť světlé růžové, barvě, kterou miluju. a bylo jasno. úzké kalhoty to budou. manšestr je jemný a trošku pruží, takže značka ideál. skrytý zip na boku, žádné kapsy, pod šaty nejlepší. střih jsem si uzpůsobila na míru. na lemování pasu a dolního okraje nohavic použiju zbyteček flanelu jak jinak, s kytičkami, že ano. sorry no, já vím, neustále se opakuju a tak to prostě je. kdysi jsem z tohoto flanelu šila šatičky panenkám, nebo tělíčka vlněných panenek...a teď se mi hezky hodil. ještě ho tam kus je a už uvažuju, co z něj ještě bude...
* a ke kalhotám šatičky! takovéhle šatičky, rozuměj mini - nosím pouze a jedině přes kalhoty. zas až takovýho diblíka dělat nemusím, hádám. téhle látky jsem měla metr a půl a nastřihla jsem si z ní na dvoje šaty! podařilo se to ale jedině díky tomu, že mám barevně ladící druhou látku, ze které jsem vkládala "lampasy", na druhé šaty pak límeček a spodní lem, protože ty druhé šaty budou pod kolena.
* a ještě z růžové s jemnými kytičkami si ušiju šál. metr látky a je šál, už si takto šiju asi třetí...
* hojivá růžová, jak si ji užívám.

No comments:

Post a Comment