My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

March 14, 2017

šedo, bílo, kytičky * grey, white, flowers



























































































































































































* zatímco kytičky jsou jasný, pro koho byly. včetně toho pásu, zbytek po šatech, z nichž jsem už vyrostla (či spíš ony vyrostly ze mě) a z jejich dolní části mám běhací sukni...šedá je teď taky jasná. šedá vede u mládeže, je prej hustá. no dobře. takže šedá mikina, podšívka do kapuce jedině a pouze bílá a šňůrku, mami, šňůrku chci taky jedině bílou. na té mikině nic extra není. ale takové věci jsou potřeba. minimalistický, neutrální, prostý. aspoň podpis matky jsem si neodpustila.
ale i další šedý kousky a bílý jsou třeba. minimalismus jako styl života, myšlení a spotřeby se mi líbí. jen prezentace minimalistických šatníků, povětšinou v černé, bílé a šedé barvě mě nikdy nenadchnou. je to prostě nuda, bez barev a vzorů by mně bylo smutno. ale pár minimalisticky zbarvených kousků neškodí, naopak k barvám pěkně ladí - odrazí se od nich každá další barva a vzor a hezky vyniknou.
* před časem mě pozvala. prý pracovat. vyžádala si ode mne stylistickou konzultaci svého šatníku. nabídla hodinovou sazbu. na chvilku jsem úžasem oněměla. pak jsem řekla ne. pak jsem se zamyslela a řekla ano. šla jsem tam prostě jako na návštěvu. obdivuju její obrazy. žena, která si dělá, co chce. která si tohle může dovolit? no není jich tolik... prohlížela jsem si obrazy a povídaly jsme o nich. byly tam i ty dva moje nejoblíbenější, na nich domy a stromy a obloha, viděla jsem je před lety. pozdravila jsem se s kočičkami, jedna se tam belhala na třech nožičkách. mají se u ní moc dobře, fešandy a fešáci. pak jsme povídaly a jedly ovoce a pily vodu. zkoušela si oblečení a třídily jsme, co jo a co ne. 
stylistka byla děsně chytrá:
tu černou už nenos k pleti, jsi krásná a vedle černý to zanikne. uvidíš, až začneš nosit světlý barvy, lidi na tebe začnou jinak reagovat. i muži se rozjasní, jak tě uvidí. nemyslím tím nic víc, jen prostě že můžeš další lidi potěšit krásou a ženskostí. všichni potřebujeme vidět co nejčastěji něco hezkýho, milýho, harmonickýho. třeba i v zrcadle :)
tahle barva ti rozjasní obličej, tu nos, jo... 
máš krásnou postavu, v tomhle to není vidět, zkus radši tohle, tam se ti zdůrazní pas a hned je to jiný.
postava přesýpacích hodin je nejkrásnější... ty přesýpací hodiny vlastně zrcadlí zdraví. ale je nejtěžší ji obléknout tak, aby vyniklo všechno, co má. abys nic neschovala ze svý krásy...
no a tak dál...
kochala jsem se. kombinovala jsem. nevěřila jsem, jak moc jsem byla ve svým živlu :-)
* a tady trocha krásy, co teď poslouchají Opi se Sokolem. pěkný dny přeju. *

***

No comments:

Post a Comment