My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 5, 2017

uklizeno * tidied up





























































































* uklízím postupně všechno. Marie Kondo říká, že postupně ne, že se to má udělat najednou. ale neposlouchám. dělám to tak, jak mi to přichází. postupně už jsem udělala pořádek ve většině prostorů svého domova. vyhodila spoustu zbytečností, ach, jaká úleva. pustit ty věci a nechat jít.
* dlouho mě trápilo, jak to vypadá kolem mého šicího stroje. 
jenže to nemáš kam dát. 
když se pracuje, vždycky se to rozkramaří. 
to nemá řešení...
...napadalo mě. 
ale ne! řekla jsem si, že se s tou nevyřešitelností nesmířím. a přála jsem si řešení najít. a vida, i když se to zdálo jako naivní přání, řešení mi přišlo. může to vypadat hezky. stačí pár krabic. když věci mají své místo. když to srovnáš a můžeš najít, co hledáš. 
* udělala jsem pořádek i ve skříních a šuplících, ale fotit všechno nebudu. tak aspoň náramky...a látky, kterými se kochám.
* doporučená literatura: knihy Marie Kondo.


3 comments:

  1. děkuji, dívky. to jsou moje nejlepší kousky, který těší moje oko. jsem ráda, že těší i Vaše oko :)

    ReplyDelete