My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

July 18, 2017

peněženka * wallet



































































* Malina potřebovala peněženku, měla jsem ještě zbytek z oblečení, co jsem si šila, jemná pružná džínovinka to je.
* motiv ptáků mě rozradostňuje. miluji tyhle vzory. při běhání se zastavuji na skále, na louce, na kopci... pozoruju letící ptáky. někdy, s hudbou v uších, si užiju i trochu tance a ruce jsou jako křídla... krásný den přeju.

a díky, Stromová, za báseň...díky Ti!
návštěva u Stromové, krásný večer to byl. miluju příběhy o tetě, co pásla krávy a chodila k doktorovi s kbelíkem. totiž proč s kbelíkem, na to by nikdo nepřišel. možná to sem někdy napíšu. 
probírat se obrazy, co Stromová kreslí. obdivovat její skromnost. uměřenost. pak domů se vezou dva krásný obrazy (růžový, haha, jaký asi jiný :) a kupička látek, z nichž některé už nejsou, hned druhý den šiju a už se nosí na těle...děkuju.



Skřivan
Stromová

.
Mám lásku v srdci
je jak pták.
Najednou míří do oblak...

Pak v jednom bodě zastaví se:

Co Země, co moje zázemí?
Té patřím! Je tu tvoření...

a jako smyslů zbavený
padá zas dolů
- v důvěře - 
nad loukou křídla rozevře - 
a zpívá.

Jen zpívá...

1 comment:

  1. Tak tato peněženka se ti opravdu povedla! Kolik korunek v ní uneseš? Nepřemýšlela si náhodou, že by ses mohla do budoucna výrobou peněženek živit? Opravdu ti to jde, chválím, chválím. Kdybys přemýšlela o nákupu některé z umělé kůže, můžu doporučit tento e-shop: peneznky-ahal.cz

    ReplyDelete